fbpx

Transport si retur

Transport:

Costul acestui serviciu porneste de la 21,99 lei. Taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit.

Produsele sunt expediate prin curier pe intreg teritoriul Romaniei, sunt si exceptii cand se pot percepe km suplimentari din partea curierului pentru zone fara acoperire.

Returnare:

Produsele comandate de la shopikids.ro se pot returna in cazul cand:

  • Produsul pe care l-ati primit nu este conform cu cel de pe site-ul nostru. Costul de returnare si transport pentru inlocuire in acest caz este suportat de catre shopikids.ro
  • În cazul deteriorării bunurilor, cumpărătorul va fi responsabil pentru eventuală reducere a valorii bunurilor în conformitate cu termenii și condițiile și legislația aplicabilă.
  • Produsul comandat este nefunctional. Costul de returnare si transport pentru inlocuire in acest caz este suportat de catre shopikids.ro
  • Produsul s-a defectat in termenul de garantie. Costul de returnare si transport pentru inlocuire (daca este necesar) este suportat de catre client.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii nu vor fi acceptate la retur.

Returnarea produselor prevăzută în OG 130/2000,  legea spune la articolul doi că un cumpărător poate returna orice produs în 14 zile (cu excepția cazurilor de la Art. 10) doar atunci când este vorba de cumpărături online. În acest caz vânzătorul este obligat să returneze banii în maximum 30 de zile. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor  sau de a nu da curs solicitarii de retur.

La shopikids.ro ai posibilitatea de retur in 14 zile de la primirea coletului.

În acest scop, trebuie să notifici shopikids.ro în scris, prin email office@shopikids.ro, asupra intenției tale de a returna produsul / produsele achiziționat(e), fără obligativitatea invocării unui motiv anume. În caz contrar, shopikids.ro poate refuza returul produsului / produselor.

Informațiile necesare care trebuie furnizate shopikids.ro pentru retur:

  • nume, prenume
  • adresă poștală
  • adresa de email
  • numărul de telefon
  • numărul comenzii
  • modalitatea de plată dorită (datele contului bancar)
  • motivul returului (opțional; informația va fi folosită pentru îmbunătățirea serviciilor).

Livrarea returului se va face printr-un serviciu de curierat ales de tine, iar toate taxele de transport vor fi în sarcina ta.

Adresa pentru trimiterea returului:

LINKBOX S.R.L.
Strada Alexandru Borza nr. 2F, Blaj, Alba, 515400

  • Marfa returnata trebuie sa fie completa, neafectata fizic sau cosmetic cu ambalajul produsului, cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul, manual de utilizare, factura originala.
  • Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
  • In cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, că cererea de retur a fost refuzata, atunci cand se constata un comportament incorect.

Exceptii:

  1. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)
  2. Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
  3. CD-uri desigilate
  4. Casti intraauriculare
  5. Saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora
  6. Jucariile produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate
  7. Cartile care prezinta urme de utilizare
  8. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
  9. Casti intraauriculare

Garantii:

Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online sunt noi, in ambaljul original si beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia romana in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). Perioada de garantie a produselor este cea afisata pe site la fiecare produs si inscrisa in Certificatul de garantie. Certificatele de Garantie de producator/importator. In cazul certificatelor de garantie emise de producator/importator, clientii trebuie sa apeleze la reteaua de service autorizata a acestuia – retea care este gasita in certificat.

Conditii de garantie:

1. Instructiunile de utilizare vor fi citite si respectate in mod obligatoriu inainte de utilizarea produsului

2. In cazul defectarii produsului in termenul de garantie, cumparatorul are obligatia de a prezenta, factura si chitanta ( copie ). Neindeplinirea oricareia din obligatiile mai sus amintite conduce la pierderea garantiei.

3. Vanzatorul nu va remedia defectiunile si nu va inlocui produsele defecte in perioada de garantie daca nu sunt respectate instructiunile de utilizare sau daca au fost incalcate conditiile:

  • alimentarea cu energie electrica nu este conforma specificatiilor tehnice ale produsului
  • produsul este utilizat in alte scopuri decat cele pentru care este destinat, produsul nu este proiectat si nu va fi utilizat in scopuri industriale, comerciale sau pentru alte activitati
  • produsul prezinta deteriorari de genul zgarieturilor, fisurilor, rupturi sau altor vicii aparente care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii
  • produsul prezinta deteriorari sau defectiuni datorate transportului necorespunzator efectuat de catre cumparator
  • produsul prezinta deteriorari sau defectiuni cauzate de manevrarea, instalarea sau utilizarea necorespunzatoare din manualul de utilizare
  • produsul sau componentele acestuia au fost desigilate sau au fost effectuate interventii asupra acestora de catre personae neautorizate de catre vanzator
  • produsul prezinta deteriorari sau defectiuni cauzate de actiuni mecanice cauzate de caderea, lovirea acestuia
  • produsul nu poate fi identificat datorita deteriorarii marcajelor cu modelul, seria or alte elemente de identificare
  • produsul prezinta deteriorari sau defectiuni cauzate de descarcari electrice, socuri mecanice, socuri de tensiune, incendii, inundatii, cutremure, accidente, neglijenta de utilizare, expunere la temperature ridicate sau aflate sub nivelul prescris de producator, prezenta sau actiunea unor corpuri straine, inclusiv vietuitoare asupra produsului, precum si in alte situatii asemanatoare
  • pe parcursul utilizarii produsului au fost folosite piese de schimb sau accesorii improvizate sau care nu corespund din punct de vedere ethnic

4. Garantia nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor sau componentelor casante

5. Dureta termenului de garantie se prelungeste cu perioada cat produsul se afla in reparati, mentinandu-se termenul de prelungire in certificatul de garantie

6. Cumparatorul va suporta toate costurile solicitarilor nefondate de service, in cazul nerespectarii instructiunilor de instalare si utilizare sau in cazul folosirii necorespunzatoare a produsului potrivt punctului 3

7. Produsul care se defecteaza in perioada de garantie, cu exceptia situatiilor care se incadreaza in punctul 6 si punctul 3, va fi reparat in termen de 15 zile de la data prezentarii produsului defect la sediul vanzatorului

8. Daca produsul nu va putea fi reparat, cumparatorul va putea solicita inlocuirea produsului sau contravaloarea actualizata a acestuia, cand durata de nefunctionare in termenul garantie depaseste 10% din acest termen sau cand produsul s-a defectat, fara existent culpei cumparatorului, de cel putin 3 ori in prima jumatate a termenului de garantie.

9. Prezentele conditii de garantie se completeaza cu prevederile H.G. nr. 394/1995, Republicata si ale O.G. nr. 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.